А що, як Apple запустить власний пошукач?

Ще кілька років тому складно було повірити, що Apple почне знімати власні фільми або випустить власну банківську карту.

Так, нам звичайно ж завжди хотілося чогось подібного, але тоді це виглядало як щось на кшталт електромобіля Apple – було б круто, якби компанія його випустила, але вона цього швидше за все не зробить.

Саме так ми і думали про ті сервіси, якими зараз вже користуємося. Але сьогодні мова піде не про електрокари, сьогодні ми поговоримо про пошукові системи.

Що не так з пошукачем Google в Safari?

Для початку, давай коротко розберемося з тим, як працюють сучасні пошукові системи. Коли я ввожу свій запит, система аналізує його і відбирає ті варіанти видачі, які я швидше за все хотів би бачити. І це в якійсь мірі зручно, але!



ezh|864х4521 2.png

Для того, щоб найбільш точно підібрати результат видачі, системі потрібні ввідні дані про мене. І це те, чим сумно славиться компанія Google – збором даних про користувача завжди і всюди, де вона може.

З одного боку – я отримую результат, що найбільш точно відповідний моєму запиту, з іншого – Google зручніше підбирати найбільш релевантну рекламу для мене.

У той же час, я зовсім не бачу результати пошуку, які система може вважати не підходящими. У цього поняття навіть є наукова назва – бульбашка фільтрів.

Але хіба Apple не славиться як корпорація, яка дбає про безпеку особистих даних користувача? Славиться. І всюди, де вона може, блокує доступ до даних. Якщо проаналізувати глибше, то у пошуковик Google на iPhone знає набагато менше про користувача, ніж пошуковик Google на інших пристрої.



ezh|864х452 2.png

Проте, обом компаніям поки вигідна їх співпраця. Сьогодні на всіх пристроях Apple пошуковиком за замовчуванням в Safari є Google. До речі, остання платить колосальні відрахування за це. Тільки за 2018 рік Apple отримала близько 9 мільярдів доларів за таку присутність.

Але незабаром все може змінитися. Як відмова Apple від Google Maps в 2012 році привела до запуску власного сервісу Apple Maps, так і відмова від пошукача може підштовхнути до запуску власного аналогічного продукту.

Apple може замінити пошуковик Google на всіх своїх пристроях

Нещодавно з'явилася інформація, що Apple може поглинути компанію, яка створила пошуковик DuckDuckGo. І це не викликало б великого інтересу, адже яблучна корпорація постійно когось поглинає, але цього разу все трохи інакше.



ezh|864х4523 2.png

Неозброєним оком видно, що Apple розширює свій вплив на ринку послуг і поступово монополізує найбільш використовувані сервіси, позбавляючись від сервісів конкурентів.

Купуючи iPhone або Mac, користувач за замовчуванням отримує карти Apple, текстовий редактор Apple, поштовий клієнт Apple, календар Apple і так далі. Схоже час прийшов зайнятися і пошукачем. Але чому DuckDuckGo?

Все просто. Тому, що підхід в роботі DuckDuckGo на всі 100% в стилі Apple:

  • - DuckDuckGo не використовує бульбашку фільтрів і показує об'єктивну видачу на запит
  • - пошуковик шифрує за замовчуванням всі запити користувача
  • - DuckDuckGo орієнтований на кращі результати пошуку, а не на їх кількість

І так, можливо Apple втратить дохід від відрахувань Google за присутність його пошукача на своїх пристроях, але чому б Apple не заробляти самій на рекламі в пошуковику, як це робить Google? В той же час, надавши користувачам сервіс орієнтований на безпеку, об'єктивність і високу якість.

Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар