АррІе змінює логотип на червоний в своїх шоурумах по всьому світі


Відвідувачі магазинів Apple Store і просто перехожі в останні дні можуть здивуватися тому, що вивіска в формі яблучка в шоурумах поміняла свій колір з білого на червоний. Якщо ти став свідком такої зміни, то не лякайся.

Ти нічого не пропустив, Apple не змінює колір свого логотипу назавжди. Такою акцією корпорація звертає увагу своїх користувачів і решти громадськості до Всесвітнього дня боротьби з ВІЛ та СНІД 1 грудня.


Червоне яблуко

Таку традицію купертинівці почали вже досить давно, близько 13 років тому. До прикладу, в минулому році вони пофарбували 125 логотипів в червоний, ще до 400 додали червону наклейку над яблуками.


Ezh864х452-01.jpg

До 2 грудня компанія відраховуватиме в благодійний фонд (RED) по 1 долару США від кожної покупки через Apple Pay на сайті або в офіційних роздрiбних магазинах.

Нагадаємо, що Купертіно згадує про проблеми захворювання на ВІЛ та СНІД не тільки напередодні 1 грудня, а й в усі інші дні. Компанія випускає популярні моделі iPhone Product (RED), чохли і ремінці з червоним забарвленням.

Частина коштів від кожної покупки подібних гаджетів йде на програму боротьби з вищезгаданими захворюваннями в країнах Африки на південь від Сахари. За 13 років корпорація зібрала понад 220 мільйонів доларів.


Ezh864х452-02.jpg

Було б непогано, якщо б 1 грудня ти теж приєднався до акції і пожертвував невелику суму в будь-який з благодійних фондів нашої країни. На жаль, статистика захворювань у нас далека від показників інших країн Європи.

При цьому, не обов'язково для цього щось купувати, можна просто перевести якусь суму в будь-який фонд боротьби з цими захворюваннями в Україні. Знайти їх в інтернеті не важко.


Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар