Apple відключила рекламну стеження в iOS 14 і Facebook сильно незадоволений

Соціальна мережа так відкрито і заявляє.

Facebook не подобається, що в iOS 14 стороннім сайтам і додаткам більше не можна відстежувати дії користувачів.

У результаті обмежень рекламна мережа Facebook Audience Network тепер не може просто збирати персональну інформацію про користувачів, що в свою чергу не дозволяє показувати таргетовану рекламу власникам iPhone.



ezh|864х452 2.png

Керівництво компанії наполягає на тому, щоб в корпорації Apple вирішили цю проблему.

Проте, в Facebook підтвердили, що деякі користувачі продовжать бачити рекламу і після виходу оновленої операційної системи. Але рекламні оголошення будуть менш таргетовані.

Що ж, як мені здається, більшість власників яблучних телефонів обурення Facebook тільки підштовхнуть до того, щоб якомога швидше встановити iOS 14, коли вона стане доступною. Принаймні я це зроблю в числі перших.


Без назви-2.png

Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар