Що таке Clubhouse і чому всі говорять про цю соціальну мережу. Clubhouse повертається?

Зміст
  1. Що таке Клабхаус?
  2. Як працює Clubhouse?
  3. Чому всі так хочуть потрапити в Clubhouse
  4. Як попасти у Clubhouse?
  5. Як користуватись Сlubhouse

Clubhouse – застосунок, який набрав популярності під час пандемії ковіду 2020 року. На момент піар-акції в ній уже були зареєстровані зірки: Ілон Маск, Джаред Лето та Марк Цукерберг. Потрапити в нову соціальну мережу було не так просто. Для цього необхідно було отримати запрошення від зареєстрованого акаунта або відстояти довгу віртуальну чергу.

Що зараз із соціальною мережею Клабхаус, які оновлення вийшли і чи варто там реєструватися, ти дізнаєшся в цій статті.


Що таке Клабхаус?

Clubhouse – це голосова соціальна мережа на основі аудіоповідомлень. У 2020 році, коли застосунок вийшов у світ, компанія описала його, як: "Нова соцмережа, заснована на спілкуванні голосом, що дає змогу людям розповідати історії, розвивати ідеї, покращувати стосунки з друзями та знайомитися з людьми по всьому світу".

Головне правило: розмови не записуються і не зберігаються.


ezh|864х452-1.jpg

Під час пандемії застосунок Клабхаус розвивався, але через обмеженість доступу, інтерес з часом згас. У 2021 році розробники відкрили доступ для всіх охочих. Але, це не підвищило популярність.

В англомовному просторі Клабхаус ніби як повертається. У 2023 році розробники випустили оновлення. Про яке, ми розповімо пізніше.


Як працює Clubhouse?

Комунікація між учасниками цієї закритої спільноти побудована на спілкуванні голосом у режимі реального часу. Восени 2023 року вийшло оновлення застосунку для iOS і Android (раніше платформа була доступна тільки для айфонів і айпадів). Клабхаус додав новий розділ "Чати", щоб користувачі могли обмінюватися повідомленнями.

У центральній частині програми тепер розташовані групові чати з друзями. За форматом вони нагадують сторіс з інстаграма, тільки з аудіо. Повідомлення можна прослухати кілька разів. Також ти можеш перейти до його обговорення в особисту бесіду. Давай розберемося покроково як це працює:

  1. Створює щось на кшталт групового чату, як в інстаграмі.
  2. Починаєш чат, записавши голосове повідомлення.
  3. Вони можуть прийняти чат і додати туди своє голосове. Або можуть його пропустити.
  4. Ще один варіант комунікації – це перехід в особистий чат.
  5. Також ти можеш створити текстове повідомлення, яке транскрибується в голосове.

Функція "Чати" працює на основі ШІ. Останній анонс 2024 року повідомляє, що в разі, якщо ти не маєш змоги відправити другу голосове, тоді Клабхаус зробить це за тебе. Додаток зчитує та відтворює твій голос. Тобто ти відправляєш текстове повідомлення, а друзі можуть його прослухати. Функція зберігає відчуття спілкування в режимі реального часу.

"Чати" мають обмеження щодо пропуску. Можна встановити тільки два режими "Тільки друзі" або "Друзі Друзів". Поки що функція доступна тільки в США.


Чому всі так хочуть потрапити в Clubhouse

З появою Клабхауса у всіх виникла до нього зацікавленість, це було пов'язано з обмеженим доступом і можливістю потрапити в ком'юніті з відомими людьми. Після презентації в додатку зареєструвалися: Опра, Кевін Гарт, Дрейк і Ештон Катчер.

Соціальна мережа Хаус стала свого роду символом статусу. Туди увійшли представники Кремнієвої долини і безліч впливових бізнесменів. На початку статті ми вже згадували Цукерберга.

За останні роки приріст підписників значно скоротився. Тому розробники намагаються впроваджувати нові функції.


Як потрапити в Clubhouse

У 2020 році отримати свій акаунт можна було тільки двома шляхами - за "інвайт" (запрошенням) або відстояти віртуальну чергу. Зараз двері відкриті для всіх охочих.


Як користуватися Clubhouse

Отже, ти отримав запрошення в Клабхаус. Або ж вирішив не чекати і зареєструватися сам. Ось покроковий гайд:

  1. Для реєстрації введи номер телефону. Тобі прийде в повідомленні код, який потрібно ввести. Також можна пізніше додати адресу електронної пошти.
  2. Вибери і завантаж фотографію, введи ім'я користувача і придумай пароль.
  3. Ти можеш підключити Twitter (X), щоб у застосунок підтяглася інформація.
  4. За замовчуванням встановлена англійська мова, ти можеш вибрати встановити російську або українську.

Далі Клабхаус запропонує додати твої контакти, які теж зареєстровані, впливових людей і теми за твоїми інтересами. Цей пункт необов'язковий. Вибрати теми та контакти можна пізніше.


ezh|864х452-2.jpg

Тепер переходимо до налаштування профілю:

  1. Ти можеш змінити фотографію в налаштуваннях профілю.
  2. Заповни графу опис: вкажи свої інтереси, компанію, в якій працюєш або професію. Або будь-які факти про себе. Ця інформація потрібна для залучення потенційних підписників.
  3. Завершити налаштування можна прив'язавши твіттер та/або інстаграм.

Якщо тобі нецікаво те, що пропонує головна сторінка, натисни на значок лупи. Тут можеш знайти користувачів або клуби. Останні являють собою подобу тематичних груп у Фейсбук або Лінкедін. У клубах можна ознайомитися з інформацією про кімнати, майбутні івенти. Також можна створити свій.

Для підключення до аудіочату, потрібно натиснути на нього і тоді ти приєднаєшся і почнеш прослуховування.


Що чекає на Clubhouse у майбутньому?

Вихід був багатообіцяючим. Соцмережа могла запропонувати дуже унікальну концепцію спілкування - аудіовиступи. Це дуже нагадує лекції без відео, подкасти або радіо ефіри. Величезною перевагою було те, що в ній зареєстровані відомі та цікаві люди. Користувачі хотіли почути їхні думки щодо різних тем.

Передбачити майбутнє нової платформи дуже важко. На піку пандемії застосунок злетів із 10-кратним зростанням за місяць. А потім так само швидко зник.

Тепер Clubhouse намагається запровадити нововведення, щоб знову стати актуальним. Наскільки "Чати" зможуть допомогти вийти компанії з кризи - питання часу. Функція не замінить живі аудіокімнати, які існуватимуть у Клабхаусі й надалі, але можливо почне залучати нових користувачів.

У квітні 2023 року компанія скоротила понад половину свого штату, а менш ніж за рік провела велике звільнення працівників. Компанія не впадає у відчай і все ще сподівається залучити нових користувачів. Тому експериментує з ШІ.

Також Клабхаус впровадив реєстрацію для всіх охочих. Можливо після такого масовий інтерес знизиться у зв'язку з втратою "ексклюзивності". Ми можемо тільки будувати теорії та спостерігати за розвитком подій.

Author photo
Автор статті Анна Туманова
Читати наш блог у Telegram
Найплпулярніші iPhone:
Коментарі
Додати коментар