Девід Літч зняв неймовірно епічну рекламу для АррІе на iPhone 11 Pro


У більшості з нас найтепліші спогади пов'язані з Новим роком асоціюються з дитинством. Ті, хто старше – згадують мандарини, солодощі та Новорічний вогник. А ті, хто молодше – тетріс, мультики від Disney перші ігрові приставки.

Сучасні малюки не згадають ні того, ні іншого. Замість тетриса у них iPhone, замість Новорічного вогника – Apple Music Awords. Нас з ними об'єднують лише мандарини, цукерки та популярна святкова реклама Coca-Cola. Але з недавнього часу і у ролика з фурою газованої води з'явився серйозний конкурент створений для Apple.


SNOWBAWL

Саме так називається новий ролик від Купертіно, який повністю знятий на iPhone 11 Pro з потрійним модулем камери. Його режисером виступив Девід Літч – справжня зірка в індустрії кіно, на рахунку якого фільми «Дедпул-2», «Джон Вік», «Форсаж: Хоббс і Шоу».




Цього разу режисер зняв екшн-бій дітей сніговими кульками. І це навіть більш захоплююче, ніж в кіно. Група підлітків у своїй люті з легкістю зрівняється з зірками бойовиків. Не відстають і сцени битв. Серед них багато уповільнених сцен, великих і загальних планів. Виглядає все це дуже епічно.

Відео покликане не тільки розважити користувачів, а й продемонструвати можливості камери в iPhone 11 Pro. Крім смартфона, для зйомки використовували штативи, тримачi та іншу додаткову апаратуру.

Крім цього, на пристрої було встановлено додаткове програмне забезпечення, замість стандартного додатка Камера iOS. Спеціальна програма дозволила зосередити всю потужність пристрою безпосередньо на камері, тому і картинка в ролику виглядає трохи краще.




Але відео без жодних перебільшень шикарне – нагадає про захоплюючі бояї з дитинства і розвеселить в робочий день. Крім того, на другому вiдео можна подивитися, як міні-фільм знімався і упевнитися в тому, що в якості камери правда виступає смартфон.


Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар