Facebook проти Apple. Взаємні звинувачення корпорацій

Нещодавно ми розповідали про те, що корпорація Apple хоче заборонити розробникам збирати інформацію про користувачів iPhone та iPad без дозволу власника. Для цього компанія вводить з 8 грудня "Ярлики конфіденційності" в App Store.

Але крім цього, яблучні розробники хочуть в 2021 році додати ще й спливаючі оповіщення, через які власники гаджетів Apple зможуть забороняти або дозволяти програмам відстежувати всі їх дії. Через це нововведення під назвою App Tracking Transparency і розгорівся скандал між гігантами Apple та FaceBook.

Apple закриває доступ до особистих даних користувачів

Організація по захисту прав людини і конфіденційності була розчарована тим, що в Купертіно перенесли нову функцію App Tracking Transparency на 2021 рік.



ezh|864х452-1.jpg

У Apple же відповіли правозахисникам, що компанія, як і раніше, буде намагатися з усіх сил захистити своїх користувачів від неблагонадійних компаній, які збирають їх особисті дані без запиту. Але яблучні фахівці вирішили дати розробникам додатків ще один рік, щоб вони підготувалися до майбутніх змін.

Адже впровадження нових повідомлень може сильно вдарити по доходах тих компаній-розробників, які заробляють переважно на рекламі. За один рік вони можуть змінити свою бізнес-модель і знайти інші джерела заробітку від своїх програм.

Купертіно не виступає проти реклами, як такої. Але розробники вважають, що користувачі повинні знати до яких особистих даних має доступ та чи інша програма. Крім того, нові функції прозорості відстеження практично ніяк не вплинуть на дохід маленьких компаній-розробників. В першу чергу це вдарить по прибутку гігантів, таких як Facebook.



ezh|864х452-2.jpg

Ні для кого не секрет, що найбільша соцмережа планети намагається зібрати про кожного користувача якомога більше інформації, щоб потім точно підбирати персоналізовану рекламу. Або ж і зовсім, продавати відомості про нас стороннім рекламодавцям.

Що відповів на це FaceBook

Представники FaceBook не стали мовчати і звинуватили у відповідь Яблучну корпорацію в тому, що вона таким чином хоче відвернути користувачів від власних проблем у конфіденційності. У приклад соціальна мережа привела випадок 2019 року з програмною помилкою в FaceTime. Через неї, деякий час можна було побачити і почути людину ще до того, як він прийняв виклик.

Крім цього, FaceBook звинуватив Apple у тому, що вони хочуть заборонити збирати інформацію про користувачів тільки стороннім розробникам. Сама ж компанія, на їхню думку, і далі буде збирати всю детальну інформацію про власників своїх гаджетів і користуватися нею для заробітку.



ezh|864х452-3.jpg

Це далеко не перший конфлікт між двома гігантами. Ще у серпні компанія Facebook поскаржилася на те, що нові функції прозорості відстеження знизять ефективність реклами, а значить і заробіток розробників.

І зрозуміло чому. Найбільша впливова соцмережа хоче, як і раніше, збирати інформацію про користувачів не тільки зі свого застосунку, але і з браузера та інших сервісів.

А поки конфлікт триває, я сподіваюся, Яблучна компанія все ж не поступиться натиску. Адже якщо потрібно вибирати між власною інформаційною безпекою і корисною рекламою, то я точно виберу безпеку.



Egor-2.png
Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар