Де обіцяний Apple AirTag? Про те, хто заважає купертинівцям випустити маячок і чи вийде він взагалі


Про маячки Apple AirTag заговорили ще півроку тому перед літньою конференцією для розробників від Купертіно. Аналітики говорять, що Apple вже завершила роботу над ним. Тому перед кожною презентацією корпорації ми згадуємо про цей гаджет і сподіваємося нарешті побачити його.

Але до сих пір AirTag не тільки не надійшов у продаж, але і не був презентований. Про гаджет тільки ходять чутки. І ось днями Apple влипла в неприємний скандал, який розставив все по місцях.


AirTag. Передісторія

Нагадаємо, Apple AirTag – це пристрій, який прикріплюється до якого-небудь предмету, щоб показати його точне місце розташування в додатку Локатор на твоєму iPhone. Такий девайс можна почепити на ключі від будинку, кинути в портмоне або повісити песику на поводок, щоб не бояться втратити улюбленця.


Ezh864х452-01.jpg 

Основна проблема гаджета в тому, що подібні маячки вже давно не новинка. Подібні гаджети успішно розробляє і продає компанія Tile. З гігантом з Купертіно їй не зрівняється ні в доходах, ні в кількості співробітників. Але саме на її маячки припадає близько 80% продажів в США.

У сфері подібних пристроїв саме цей малюк є головним конкурентом для купертинівців. Вони навіть хотіли викупити компанію за завищеною ціною, але малюк показав свій характер і відмовився здаватися корпорації з усіма своїми патентами, ідеями та персоналом.

Швидше за все, і після невдалої спроби Apple ще якимись дружніми способами намагалася заволодіти невеликою компанією, але безуспішно.


Ezh864х452-02.jpg

Після цього гігант пішов на крайні заходи і завдав заборонений удар.


Apple і Tile. Рекламний скандал

У кінці минулого місяця корпорацію звинуватили в тому, що вони утискають Tile знову. Цього разу мова йшла не про найблагородніший спосіб боротьби з конкурентом. Протягом якогось часу яблучники викуповували у найбільшого пошуковика Google всю рекламу Tile.

Таким чином реклама не доходила до цільової аудиторії. Мабуть, в Tile все-таки зазнали помітних втрат, враховуючи хоча б витрати на покази реклами. Але гордий малюк поки не здається, готуючись далі боротися з велетнем. І у них навіть є таємна зброя.


Ezh864х452-03.jpg

Нещодавно вийшла нова лінійка маячків, яка складається з чотирьох моделей. Перша називається «стікер», та являє собою невеликий циліндр, розміром з подушку на пальці. Він клеїться на будь-яку поверхню, подає сигнал на відстані до 46 метрів, не боїться води, і коштує всього 39,99 доларів за набір з двох штук.

Ще одна Slim варіація схожа на кредитну картку, яку буде зручно вкласти в папку з документами або портмоне, працює до 61 метра. Є така ж, тільки в квадратному корпусі. І найкраща - Pro модель працює на цілих 122 м. Коштують вони не набагато дорожче, ніж перший варіант. Але швидше за все, ця лінійка стане для Tile все-таки останньої.


Чи вийде Apple AirTag?

Відповісти на це питання однозначно дуже важко. Якщо поглибиться в ситуацію, то ознаки швидкого виходу маячка є. По-перше, експерти говорять, що гаджет вже готовий. По-друге, всі ці спроби купити Tile або ускладнити їй існування демонструють, що Apple все-таки зацікавлена у випуску цього пристрою.


Ezh864х452-04.jpg

Ну а що стосується всіх скандалів і очевидною конкуренції на ринку подібних гаджетів, то користувачам це піде тільки на руку. Швидше за все, Купертіно все-таки доб'ється свого і витіснить малюка. А якщо навіть не вийде, то завдяки конкуренції обидва виробники будуть намагатися здешевити аксесуар і зробити модель краще, ніж у опонента.

Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар