iOS 14.5 – обмеження по рекламі скоро вступають у силу. Як підготуватися рекламодавцям?
Хей! Мене звати Марія і я не перший рік працюю SMM-менеджером. У зв’язку з останніми подіями, тригером яких стала нова політика конфіденційності компанії Apple, я вирішила поділитися з колегами своїми думками. Вірю, це буде цікаво та корисно багатьом ;)
Не лише новими вибуховими гаджетами дивує нас Apple цього року. Час напружуватися маркетологам і таргетологам, та й взагалі всім тим, хто пов’язаний із рекламою.
Нова iOS 14.5 підготувала справжню проблему для рекламодавців.
Що нас чекає?
Apple намагається зробити всі процеси більш прозорими. Тепер, під час установки будь-якої програми, у користувача будуть запитувати доступ до передачі даних (геолокація, персональні дані і т.д.).
Як же це торкнеться реклами, запитаєте ви?
Усі додатки з App Store будуть запитувати в користувачів дозвіл відстежувати їх дії через App Tracking Transparency. Якщо користувач відмовиться передавати дані, то унікальний ідентифікатор мобільного пристрою Apple (IDFA) не надсилатиме інформацію розробнику або власнику сайту.
Саме завдяки IDFA –– ми розуміємо, які дії здійснює користувач, тобто маємо можливість відслідковувати відвідування нашого сайту. Користувачі стануть ще більш анонімними. А ось розробник програми або власник сайту не дізнається, хто оформлює підписку або купує товари.
Слідуючи з цього, для таргетологів в Facebook з’явиться багато нових інструментів, з якими потрібно буде навчитися працювати.
В інструментарії:
- • лише 8 подій пікселя на 1 домен;
- • пріоритет подій.
В оптимізації та трекінгу:
- • зміна вікон атрибуції;
- • зменшення аудиторій ретаргета (стануть недоступні користувачі, які відмовилися від трекінгу).
У звітності:
- • НЕ буде інформації для 28 днів після кліка;
- • НЕ буде разбивок за статтю, віком, гео і плейсменту для подій конверсії.
Що сказати, чекаємо оновлення й готуємося приймати нові реалії ринку. Впевнена, ми зможемо знайти інструменти, що замінять втрачені.
Читати наш блог у Telegram