iOS 14.5 – обмеження по рекламі скоро вступають у силу. Як підготуватися рекламодавцям?

Хей! Мене звати Марія і я не перший рік працюю SMM-менеджером. У зв’язку з останніми подіями, тригером яких стала нова політика конфіденційності компанії Apple, я вирішила поділитися з колегами своїми думками. Вірю, це буде цікаво та корисно багатьом ;)

Не лише новими вибуховими гаджетами дивує нас Apple цього року. Час напружуватися маркетологам і таргетологам, та й взагалі всім тим, хто пов’язаний із рекламою.

Нова iOS 14.5 підготувала справжню проблему для рекламодавців.

Що нас чекає?

Apple намагається зробити всі процеси більш прозорими. Тепер, під час установки будь-якої програми, у користувача будуть запитувати доступ до передачі даних (геолокація, персональні дані і т.д.).

Як же це торкнеться реклами, запитаєте ви?

Усі додатки з App Store будуть запитувати в користувачів дозвіл відстежувати їх дії через App Tracking Transparency. Якщо користувач відмовиться передавати дані, то унікальний ідентифікатор мобільного пристрою Apple (IDFA) не надсилатиме інформацію розробнику або власнику сайту.



1ezh|864х452.jpg

Саме завдяки IDFA –– ми розуміємо, які дії здійснює користувач, тобто маємо можливість відслідковувати відвідування нашого сайту. Користувачі стануть ще більш анонімними. А ось розробник програми або власник сайту не дізнається, хто оформлює підписку або купує товари.

Слідуючи з цього, для таргетологів в Facebook з’явиться багато нових інструментів, з якими потрібно буде навчитися працювати.

В інструментарії:

  • • лише 8 подій пікселя на 1 домен;
  • • пріоритет подій.

В оптимізації та трекінгу:

  • • зміна вікон атрибуції;
  • • зменшення аудиторій ретаргета (стануть недоступні користувачі, які відмовилися від трекінгу).

У звітності:

  • • НЕ буде інформації для 28 днів після кліка;
  • • НЕ буде разбивок за статтю, віком, гео і плейсменту для подій конверсії.

Що сказати, чекаємо оновлення й готуємося приймати нові реалії ринку. Впевнена, ми зможемо знайти інструменти, що замінять втрачені.


Без назви-3.jpg
Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар