Як самостійно зв’язатися з офіційним сервісним центром АррІе


З самого початку свого існування компанія Apple славилася тим, що всі її продукти не тільки прості в управлінні, багатофункціональні та потужні, але й надійні. Гарне ім'я компанії створила безперебійність операційних систем та заліза.

Саме тому MacBook і iPad для роботи вибирають професійні дизайнери, відеомонтажери, програмісти і композитори по всьому світу. Інші користувачі також хочуть тримати в руках безперебійний гаджет, і їх можна зрозуміти.

Але все ж, вся техніка іноді виходить з ладу, в деяких випадках це трапляється і з яблучними девайсами. При такому швидкому розвитку технологій, зовсім не дивно, що операційні системи та сервіси часом можуть дати збій.



ezh|864х452-1.png

На щастя, при будь-якого роду поломки фахівці з Купертіно тебе не кинуть та постараються швидко вирішити всі проблеми. Потрібно тільки з ними зв'язатися. І ми знаємо, як це зробити.

Даний метод підійде тим користувачам, у яких гарантійний термін їх гаджетів вже вийшов і вони, з якої-небудь з причин, не бажають звертатися в Сервісний центр Техно Їжак. А також тим, хто зіткнувся з програмними збоями в роботі продуктів компанії Apple та бажає розібратися з цим самостійно.


Як додзвониться до офіційної техпідтримки Apple

На жаль, офіційного представництва Яблучної компанії на території України немає. А значить для підтримки наших клієнтів не передбачена українська гаряча лінія з україномовними, ну або хоча б російськомовними операторами. Але не поспішай турбуватися, зв'язатися з фахівцем все-таки можна.



ezh|864х452-2.png

Якщо ти непогано володієш англійською мовою, або швидко користуєшся Google-перекладачем, то практично всі проблеми зможеш легко вирішити через чат зі службою підтримки або надіславши запит електронною поштою.

Якщо у тебе унікальний випадок, який вимагає розмови, або ж ти просто не зможеш пояснити проблему англійською – можна зв'язатися з російськомовним фахівцем.

Для цього тобі доведеться зателефонувати в міжнародний сервісний центр за номером +18002752273. Не варто лякатися, знань англійської для цього практично не потрібно. Нижче ми розповімо чому. Єдиною проблемою такого способу є те, що дзвонити в США дорого. Але і це не проблема.



ezh|864х452-3.png

На допомогу приходить старий добрий і багатьма незаслужено забутий Skype, який дозволяє безкоштовно телефонувати на американські номери. (!) До речі, відмінний лайфхак для зв'язку зі знайомими зі Штатів.


Що говорити

Отже, зайшли в свій аккаунт Skype, набрали номер і що далі? Спочатку трубку “зніме” автовідповідач та задасть два питання. Перший буде звучати, так: «Please tell me what product or service you’re calling about» (Скажіть, будь ласка, з приводу якого продукту або сервісу ви звертаєтеся).

Тут достатнього одного або двох слів. Уявімо, що у тебе якийсь баг з Face ID. В такому випадку, скажи просто: «Face ID». Далі автовідповідач розповість про найпоширеніші проблеми та про те, як їх вирішити. Після чого, він запитає чи потрібно тобі з'єднання з оператором, на що можна відповісти так само просто: «Yes».



ezh|864х452-4.png

Вже незабаром тобі відповість оператор і запитає, чим він може допомогти. Тут варто заздалегідь записати собі фразу, яка опише ситуацію. Наприклад: «Я з України, погано розмовляю англійською і прошу зв'язати мене з фахівцем, який говорить українською або російською» (I am from Ukraine and my english is very poor. So i ask to connect me with ukrainian-speaking or russian-speaking specialist).

Фахівець компанії ввічливо попросить тебе залишитися на лінії та без проблем зробить те, про що ти попросив. Швидше за все, вже через лічені хвилини з тобою заговорять знайомою мовою, і ти зможеш без будь-яких проблем пояснити поломку.



ezh|864х452-5.png

Додамо тільки, що офіційний сервісний центр працює дуже професійно. Всі оператори будуть особливо ввічливі та постараються вирішити твою проблему. Можливо, доведеться відповісти на нудні, на перший погляд, питання і виконати їх інструкції, але це стандартна процедура яка часто допомагає.

Також, ймовірно, твою поломку вирішуватимуть кілька днів. Але, при цьому, у зручний для тебе час та, практично завжди, з необхідним тобі результатом.

У будь-якому випадку, зв'язатися з офіційним представництвом – це найкращий вихід, коли місцеві сервісні центри не можуть тобі допомогти. Як у випадку відв'язування пристрою від забутого iCloud, наприклад. Правда з подібною причиною, можна звертатися тільки якщо iPhone придбаний офіційно, а iCloud створював особисто ти.

Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар