Важливо! Apple заборонить розробникам збирати дані про користувачів. Що це означає для нас?

Ще з виходом iOS 14 корпорація Apple хотіла заборонити розробникам збирати дані про своїх користувачів для підбору реклами. Але багато сервісів, включаючи монстра Facebook, намагалися перешкодити Купертіно. Адже їх дохід безпосередньо залежить від реклами.

Тому в Яблучній корпорації тоді вирішили відкласти цю ідею до кінця 2020 року, щоб дати можливість таким компаніям поміняти свої бізнес-стратегії. І нарешті зараз в Купертіно вводять перші обмеження зі збору персональних даних для всіх додатків з App Store.

Як Apple хоче захистити своїх користувачів

Більшість сервісів, якими ми користуємося, заробляють на тому, що збирають про нас якомога більше інформації для власних цілей і для рекламодавців. У першу чергу це стосується гіганта серед всіх соціальних мереж – Facebook.



ezh|864х452-1.jpg

Ця соцмережа збирає всю можливу інформацію не лише в рамках свого застосунку, а й з інших програм. А це явно суперечить політиці конфіденційності Apple. Компанія з Купертіно завжди захищала власників своїх гаджетів від витоку особистих даних.

Цього року Яблучна корпорація ще більше убезпечить всіх нас. Сервіси будуть зобов'язані запитувати у користувача дозвіл на збір особистих даних. Крім цього, Купертіно змусить розробників додавати в App Store "Ярлики конфіденційності".

Що таке "Ярлик конфіденційності" і навіщо він потрібен

"Ярлик конфіденційності" – це список тієї інформації, яку збирає додаток про тебе. Наприклад, в такому зведенні буде значитися, що сервіс отримає доступ до твоєї геолокації, контактів, історії браузера, та до решти.

З 8 грудня цього року такі зведення з'являться в магазині App Store на сторінці кожної програми. А значить, що перед установкою будь-якої програми або іграшки ти зможеш дізнатися яку саме інформацію про тебе буде запитувати цей додаток.

ТОП-3 популярних моделі iPhone:

MGMT3/MGLW3
46 865 грн
43 395 грн
$1 520
MX9U2
14 255 грн
12 395 грн
$435
MWCM2
37 565 грн
33 095 грн
$1 160

Потрібно це для того, щоб убезпечити всіх власників iPhone та інших яблучних гаджетів. Це буде працювати як склад продуктів на етикетці соку з супермаркету.

Ще до установки програми з фірмового магазину ти будеш знати яку інформацію про тебе отримає розробник і рекламодавець. І в будь-який момент зможеш передумати встановлювати якусь неблагонадійну програму.

Що це означає для нас

Для нас же це значить, що Яблучна корпорація дбає про нашу безпеку. В сучасну цифрову еру нам потрібно бути обережнішими зі своїми персональними даними. Не можна дозволити, щоб сторонній додаток, скажімо "Таксі", зміг розглядати наші фото і читати історію браузера.



ezh|864х452-2.jpg

Якщо Apple вдасться внести всі ці обмеження, то ми будемо захищені від корисливих розробників. Можливо, ми не будемо отримувати таку цікаву рекламу. Але погодься, зберегти особисту інформацію куди важливіше, ніж побачити в стрічці Instagram рекламу красивих шкарпеток.



Без назви-2.png

Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар