Гарантия и сервис

Отдел по контролю качества
0 (800) 750-200 Понедельник - Пятница: с 09:00 до 18:00 Суббота - Воскресенье: с 10:00 до 18:00
Сервисный центр «Техно Їжак»
0 (800) 750-200 Понедельник - Пятница : с 09:00 до 18:00
Гарантия
Все товары, представленные в нашем интернет-магазине, имеют гарантию сроком от 14 дней до 24 месяцев.
Сервис
Мы осуществляем гарантийный и постгарантийный ремонт техники. Пунктами приёма являются все розничные магазины Техно Ёж. 
Диагностика техники занимает до 14 рабочих дней. Ремонт занимает до 30 рабочих дней, без учета времени диагностики.
Условия гарантийных обязательств согласно "Закону Украины о защите прав потребителей" приведены ниже.

*во время военного состояния сроки сервисного обслуживания могут быть увеличены"
Гарантийные обязательства
Гарантійне зобов’язання згiдно "Закону України про захист прав споживачів"

1. Умови надання гарантії:

1.1. Термін гарантії обраховується з дня отримання товару Покупцем.

1.2. У разі якщо вищезазначений товар (обладнання) протягом гарантійного терміну вийде з ладу не з вини Покупця, продавець (постачальник) зобов'язується провести ремонт або заміну дефектного обладнання без додаткової оплати. Закінчення гарантійного терміну означає вичерпання дії гарантійних зобов'язань виробника (продавця), в подальшому ремонт товару проводиться виключно коштом покупця.

1.3. На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника на товарі, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням.

1.4. Гарантійний ремонт та обслуговування проводяться протягом 30 робочих днів в сервісному центрі продавця товару, тільки за умови пред'явлення відповідних документів, а саме: справжнього гарантійного талона, платіжного документу про придбання товару в нашій мережі. Гарантійний строк продовжується на час проведення ремонту.

2.Умови втрати можливості гарантійного обслуговування:

2.1. У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона, відповідних платіжних документів (п. 3 ) споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.

Також продавець знімає з себе гарантійні зобов'язання у випадках:

· наявності на товарі механічних, хімічних, термічних, та інших пошкодженнях обладнання;

· використання не ліцензійного програмного забезпечення та несанкціоноване втручання в програмне забезпечення товару;

· виходу з ладу товару з причин недотримання правил установки і експлуатації обладнання;

· несанкціонованого втручання в корпус товару (розкриття, порушення цілісності корпусу товару), ремонту або модернізації техніки неуповноваженими особами;

· виходу з ладу інтерфейсних портів зі слідами термічного внутрішнього пошкодження;

· використання товару не за призначенням, порушення умов експлуатації.

3.Випадки які не покриваються гарантійним обслуговуванням:

3.1. Гарантія не поширюється на витратні матеріали та інші вузли, що мають природний обмежений період експлуатації (акумуляторна батарея та ін.).

3.2. Продавець не несе відповідальності за ненавмисне блокування всіх або частини функцій товару, неправильну роботу неліцензійного програмного забезпечення і не дає безкоштовних консультацій з цих питань.

3.3. Оновлення програмного забезпечення товару яке не потребує механічного втручання, відноситься до технічного обслуговування товару та не є дефектом. Також налаштування додаткових функцій товару, які не передбачені базовими налаштуваннями, не є виробничими дефектами та не входить до гарантійного обслуговування.

3.4. Гарантія не поширюється на шкоду, заподіяну іншому обладнанню.

4.Додаткові умови:

4.1. При зверненні з претензіями з приводу роботи придбаної техніки, викликаними не ознайомленням покупця з експлуатаційними документами товару, продавець має право стягувати плату за проведення консультацій.

4.2. На період гарантійного ремонту аналогічне справне устаткування видається, за деяким виключенням (детальну інформацію уточнити у продавця).

4.3. Недоотриманий, в зв'язку з появою несправності, прибуток та інші непрямі витрати або втрати не підлягають відшкодуванню.

4.4. Всі транспортні витрати відносяться за рахунок покупця і не підлягають відшкодуванню.

4.5. Інформація стосовно: основних споживчих властивостей товару, заводський номер, дата виготовлення, гарантійні зобов'язання виробника у тому числі гарантійний термін зберігання та гарантійний термін експлуатації товару, правила та умови ефективного і безпечного використання товару, термін служби (придатності) товару, відомості про дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій, найменування та адреса виробника і підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну зазначена в відповідному експлуатаційному паспорті який долучається до комплекту товару.

5.Умови обміну товару, інше:

5.1. Споживач має право на обмін товару або скасування договору купівля – продажу товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, за обов’язкових умов, а саме:

· товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд;

· споживчі властивості, пломби, ярлики, заводські пакувальні та буферні плівки наявні на товарі відповідно установки виробником;

· наявність завантаженого програмного забезпечення в товарі, не передбаченого виробником як базова версія поставки, оскільки перед початком завантаження ви дали явну попередню згоду і визнали, що ви втрачаєте право на відмову;

· наявність розкриття програмного забезпечення з пакувальної коробки після доставки (продукція деяких виробників);

· наявність розрахункового документу, який виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Возврат
Согласно Закону Украины «О защите прав потребителей», возврату подлежат все категории товаров в течение 14 дней с момента покупки, представленные в интернет-магазине Техно Ёж. При этом они должны быть в надлежащем состоянии (в том же, в каком при покупке), в оригинальной упаковке и с полным комплектом поставки, товар не использовался и сохранен его товарный вид, потребительские свойства, пломбы, ярлыки.

В случае возникновения потребности в возврате, вы можете обратиться в любой из наших магазинов в течение 14 дней с момента приобретения товара и – при наличии товарного чека – произвести возврат. Товар ненадлежащего качества подлежит возврату, ремонту или замене в случае обнаружения заводского брака в течение гарантийного срока.

В случае возврата товара вы можете получить сумму его стоимости обратно на карту, если оплата была произведена онлайн картой Visa/MasterCard (с вычетом комиссии платежной системы) или наличным расчетом. При этом транспортные расходы связаны с возвратом по вине интернет-магазина Техно Ёж, оплачивает также магазин. Все остальные расходы ложатся на покупателя.
Часто задаваемые вопросы по Гарантии и оплате
Распространяется ли гарантия, если я сломал кабель или залил водой?
К сожалению, нет. Гарантия не распространяется на механические вмешательства со стороны пользователя.
Купил у Вас Starlink, а там долг. Что с ним делать?
С момента пересечения границы Украины, активный Starlink может быть с задолженностью. Но не волнуйтесь – мы компенсируем накопившийся долг до дня приобретения клиентом.
Действует ли подменный фонд на Б/У устройства, чтобы я оставался на связи пока мое устройство в ремонте?
К сожалению, на эту категорию подменные устройства не предоставляются.
Какой срок гарантии на устройства? Есть ли гарантия на аксессуары?
На все наши товары действует гарантия от магазина, а также от производителя.
Сроки гарантии можно увидеть в карточке товара или позвонив нам на горячую линию.
Можно обратиться в ваш сервисный центр после истечения срока гарантии?
Да, конечно. Будем рады тебе помочь.
Я купил технику в другом магазине, ее можно сдать вам на ремонт?
Да, обращайся - поможем.
Какие сроки сервисного ремонта?
Диагностика занимает до 14 рабочих дней, а гарантийное обслуживание осуществляется в течение 30 рабочих дней.

*во время военного состояния сроки сервисного обслуживания могут быть увеличены
По какому графику работают сервисные центры?
Наши специалисты работают с 09.00 до 18.00 по будням. Номер сервисного менеджера для связи - (093) 539 20 02.
Где располагаются ваши сервисные центры?
Ты можешь принести свой гаджет в сервис в любой из наших магазинов.
Товары имеют гарантию от производителя?
Все девайсы имеют гарантийный срок обслуживания от производителя или же продавца сроком от 14 суток до 2 лет.
У вас есть товары без гарантии?
Обижаешь, все наши товары имеют гарантийный срок обслуживания от 14 дней до 24 месяцев.