Гарантия и сервис | Tehnoezh.ua (ТехноЁж)

Гарантия и сервис

Гарантия
Все товары, представленные в нашем интернет-магазине, имеют гарантию сроком от 1 до 24 месяцев.

Возврат
По закону Украины «О защите прав потребителей», возврату подлежат все категории товаров в течении 14 дней с момента покупки, представленные в интернет-магазине Техно Ёж. При этом они должны быть в надлежащем состоянии (в том же, в котором были при покупке), в оригинальной упаковке и с полным комплектом поставки. В случае возникновения потребности в возврате, вы можете обратиться в любой из наших магазинов, расположенных в Киеве, Харькове, Одессе, Львове, Днепропетровске, Виннице, Запорожье, Чернигове или Луцке и в течении 14 дней с момента приобретения товара и при наличии товарного чека, - произвести возврат. Товар ненадлежащего качества подлежит возврату, ремонту или замене, в случае выявления заводского брака в течении гарантийного срока. В случае возврата товара, вы можете получить сумму его стоимости обратно на карту (если оплата была совершена онлайн картой Visa/MasterCard) или наличным расчётом. При этом, транспортные расходы связанные с возвратом по вине интернет-магазина Техно Ёж, оплачивает он же. Все остальные расходы ложатся на покупателя.

Сервис
Мы осуществляем гарантийный и пост гарантийный ремонт техники. Пункты приема находятся по адресу: Киев – ТРЦ «Ocean Plaza», Харьков – ул. Рымарская, 6 и ТРЦ «Караван» с 10:00 до 19:00.
Диагностика техники занимает до 14 рабочих дней, ремонт осуществляется в течение 30 рабочих дней.
Условия гарантийных обязательств согласно "Закону Украины о защите прав потребителей" приведены ниже.

Гарантійне зобов’язання

1. Умови надання гарантії:

1.1. Термін гарантії обраховується з дня отримання товару Покупцем.

1.2. У разі якщо вищезазначений товар (обладнання) протягом гарантійного терміну вийде з ладу не з вини Покупця, продавець (постачальник) зобов'язується провести ремонт або заміну дефектного обладнання без додаткової оплати. Закінчення гарантійного терміну означає вичерпання дії гарантійних зобов'язань виробника (продавця), в подальшому ремонт товару проводиться виключно коштом покупця.

1.3. На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника на товарі, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням.

1.4. Гарантійний ремонт та обслуговування проводяться протягом 30 робочих днів в сервісному центрі продавця товару, тільки за умови пред'явлення відповідних документів, а саме: справжнього гарантійного талона, платіжного документу про придбання товару в нашій мережі. Гарантійний строк продовжується на час проведення ремонту.

2.Умови втрати можливості гарантійного обслуговування:

2.1. У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона, відповідних платіжних документів (п. 3 ) споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.

Також продавець знімає з себе гарантійні зобов'язання у випадках:

· наявності на товарі механічних, хімічних, термічних, та інших пошкодженнях обладнання;

· використання не ліцензійного програмного забезпечення та несанкціоноване втручання в програмне забезпечення товару;

· виходу з ладу товару з причин недотримання правил установки і експлуатації обладнання;

· несанкціонованого втручання в корпус товару (розкриття, порушення цілісності корпусу товару), ремонту або модернізації техніки неуповноваженими особами;

· виходу з ладу інтерфейсних портів зі слідами термічного внутрішнього пошкодження;

· використання товару не за призначенням, порушення умов експлуатації.

3.Випадки які не покриваються гарантійним обслуговуванням:

3.1. Гарантія не поширюється на витратні матеріали та інші вузли, що мають природний обмежений період експлуатації (акумуляторна батарея та ін.).

3.2. Продавець не несе відповідальності за ненавмисне блокування всіх або частини функцій товару, неправильну роботу неліцензійного програмного забезпечення і не дає безкоштовних консультацій з цих питань.

3.3. Оновлення програмного забезпечення товару яке не потребує механічного втручання, відноситься до технічного обслуговування товару та не є дефектом. Також налаштування додаткових функцій товару, які не передбачені базовими налаштуваннями, не є виробничими дефектами та не входить до гарантійного обслуговування.

3.4. Гарантія не поширюється на шкоду, заподіяну іншому обладнанню.

4.Додаткові умови:

4.1. При зверненні з претензіями з приводу роботи придбаної техніки, викликаними не ознайомленням покупця з експлуатаційними документами товару, продавець має право стягувати плату за проведення консультацій.

4.2. На період гарантійного ремонту аналогічне справне устаткування видається, за деяким виключенням (детальну інформацію уточнити у продавця).

4.3. Недоотриманий, в зв'язку з появою несправності, прибуток та інші непрямі витрати або втрати не підлягають відшкодуванню.

4.4. Всі транспортні витрати відносяться за рахунок покупця і не підлягають відшкодуванню.

4.5. Інформація стосовно: основних споживчих властивостей товару, заводський номер, дата виготовлення, гарантійні зобов'язання виробника у тому числі гарантійний термін зберігання та гарантійний термін експлуатації товару, правила та умови ефективного і безпечного використання товару, термін служби (придатності) товару, відомості про дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій, найменування та адреса виробника і підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну зазначена в відповідному експлуатаційному паспорті який долучається до комплекту товару.

5.Умови обміну товару, інше:

5.1. Споживач має право на обмін товару або скасування договору купівля – продажу товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, за обов’язкових умов, а саме:

· товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд;

· споживчі властивості, пломби, ярлики, заводські пакувальні та буферні плівки наявні на товарі відповідно установки виробником;

· наявність завантаженого програмного забезпечення в товарі, не передбаченого виробником як базова версія поставки, оскільки перед початком завантаження ви дали явну попередню згоду і визнали, що ви втрачаєте право на відмову;

· наявність розкриття програмного забезпечення з пакувальної коробки після доставки (продукція деяких виробників);

· наявність розрахункового документу, який виданий споживачеві разом з проданим товаром.

6. Адреси та телефони сервісних центрів мережі:

Call-центр інтернет-магазину:
0 (800) 755-754 (безкоштовно по Україні) 
(044) 33-777-54 (безкоштовно по Києву) 
(050) 137-77-54; (067) 847-77-54 
(063) 757-77-54 
Робочий час:

Понеділок-П’ятниця с 09:00 до 21:00
Субота-Неділя з 10:00 до 18:00

Сервісний центр ТМ «Техно Еж»: 
(063) 518 53 80
понеділок-п’ятниця 10:00–19:00

Сервісний центр продукції Apple ТМ «Техно Еж»: 
(073) 259 25 52
понеділок – п’ятниця 10:00–19:00







 

Примітка.

Будь-які пропозиції зi співробітництва, зауваження стосовно діяльності, а також питання щодо роботи сервісу торгової мережі та iнтернет-магазину «Техно Еж» надсилайте на електронну адресу: feedback@tehnoezh.ua