FAQ

Доставка і оплата
Я оформив замовлення по одній вартості, а поки його везли, розцінки змінилися – за якою ціною платити?
Вартість фіксується в доларі, та на момент оплати товару перераховується по актуальному курсу.
Чи можу я купити в кредит?
Так, використовуючи сервіси "Плати Пізніше" чи "Сучасні Фінансові Рішення" Тисни кнопку "Купити в кредит" біля обраного товару та дій за інструкцією.
Якщо я проживаю в місті, де немає ваших магазинів, через який час я можу отримати свій товар?
В такому випадку замовлення буде відправлено Новою Поштою, термін складе від 2 до 3 днів. При використанні кур'єрської служби товар надійде до вас за 1-2 дні.
Чи є у вас послуга адресної доставки?
Так, в Києві і Харкові можна замовити доставку кур'єром до дверей. Терміни – 1-3 дні з моменту оформлення замовлення. Вартість доставки – 100грн, при замовленні на суму від 1000грн - доставка в подарунок.
Як я можу сплатити замовлення?
У нашому магазині достувни наступні варіанти оплати:
- готівкою при отриманні замовлення (комісія 0%)
- через сайт в момент оформлення замовлення (комісія 6%)
- оплатою за QR-кодом (для користувачів ПриватБанку (комісія 0%))
- попередня оплата на розрахунковий рахунок у Приват Банку (комісія 1%)
- післяплата в представництвах Нової Пошти (за тарифами перевізника)
- за безготівковим розрахунком без ПДВ (комісія 5%)
- купити в кредит (використовуючи сервіси "Плати Пізніше" або "Сучасні Фінансові Рішення". Тисни кнопку "Купити в кредит" під обраним товаром і дій за інструкцією).
Детальніше
Чому товари в інтернет-магазині можуть бути дешевше ніж в роздрібному магазині?
Продаж через роздрібний магазин потребує масу витрат і нюансів, що впливають на ціноутворення. Найвигідніше купувати через наш інтернет-магазин за мінімальними цінами.
Як йдуть справи з післяплатою?
Справи йдуть чудово. Накладений платіж можливий при відправці Новою Поштою – вартість доставки, і комісія зворотного пересилання коштів оплачується Клієнтом.
Як я отримаю свою покупку?
1. З рук в руки, відвідавши один з наших магазинів.
2. Доставкою через Нову Пошту в будь-яку точку України.
3. У Києві та Харкові можлива адресна доставка кур'єром.
Я можу особисто приїхати і придбати вподобану продукцію?
Так, ми завжди тобі раді! Щоб товар точно дочекався тебе в магазині, краще уточнити його наявність у оператора інтернет-магазина.
За яким графіком працюють роздрібні магазини?
Графік роботи роздрібних магазинів, а також їх розташування, можна уточнити в розділі Наші магазини .
Який у вас графік роботи?
Кол-центр працює по буднях з 09:00 до 21:00 без перерви. У вихідні ми працюємо з 10:00 до 18:00.
Що робити, якщо товару немає в наявності або надходження очікується?
Подзвони нам і уточни дату надходження.
Як дізнатися номер свого замовлення?
Після оформлення замовлення на вказану пошту приходить лист з номером замовлення та його описом. Також, на телефон відправляється дублююча смс з необхідною інформацією про замовлення.
Як замовити?
1. Вибери гаджети з каталогу шляхом натискання кнопки "Додати в кошик" на сторінці товару.
2. Перевір вміст кошика і натисни кнопку "Оформити замовлення".
3. У покроковоій анкеті вкажи бажаний варіант доставки, особисті дані, спосіб оплати і підтвердь замовлення натисканням кнопки "Готово".
4. Далі ми зв'яжемося з тобою для уточнення деталей.

* У будь-якій незрозумілій ситуації – дзвони 0 (800) 755-754 і ми зробимо ситуацію зрозумілою)
Повернення товару
Можна повернути товар, якщо якість виявилася огидною?
Ми поганих товарів не тримаємо, але якщо сталося – з щирими вибаченнями повернемо гроші або обміняємо гаджет, за умови дотримання всіх вимог законодавства.
Чи можна повернути товар, який мені не сподобався?
Так можна. Однак для цього повинні бути дотримані вимоги закону: пристрій жодного разу не користовували, у нього новий товарний вигляд і збережена упаковка, чек про придбання у тебе на руках, з моменту придбання пройшло менше 2 тижнів.
Гарантія та сервіс
Який термін гарантії на пристрої? Чи є гарантія на аксесуари?
На всі наші товари діє гарантія від магазину, а також від виробника.
Терміни гарантії можна побачити в картці товару, або зателефонувавши нам на гарячу лінію.
Можна звернутися в ваш сервісний центр після закінчення терміну гарантії?
Так звісно. Будемо раді тобі допомогти.
Я купив техніку в іншому магазині, її можна здати вам на ремонт?
Так, звертайся – допоможемо.
Які терміни сервісного ремонту?
Діагностика займає до 14 робочих днів, а гарантійне обслуговування здійснюється протягом 30 робочих днів.
За яким графіком працюють сервісні центри?
Наші фахівці працюють з 10.00 до 19.00 у буднi.
Де розташовуються ваші сервісні центри?
Ти можеш принести свій гаджет у сервіс в будь-який з наших магазинів .
Товари мають гарантію від виробника?
Всі девайси мають гарантійний термін обслуговування від виробника або ж продавця терміном від 14 діб до 2 років.
У вас є товари без гарантії?
Ображаєш, всі наші товари мають гарантійний термін обслуговування від 14 днів до 24 місяців.
Обмін товару
Чи можу я просто здати пристрій, не купуючи нічого натомість?
Так, в нашому магазині доступна послуга "продам Apple"
Що входить в комплект Б/У?
У комплект Б/У техніки входить:

- iPhone (телефон + зарядний кабель + блок живлення + коробка)
- iPad (планшет та зарядний пристрій) - MacBook (ноутбук + зарядний пристрій)
- Apple Watch (годинник + зарядка)
За скільки приймуть мiй Б/У?
Оціночну вартість вашого пристрою можна дізнатися у оператора інтернет-магазину або прийшовши в один з наших магазинів.
Є питання?
Залишай телефон - передзвонимо!
Максим,
Кол-оператор