Які твої особисті дані збирає Google і як це контролювати


Ні для кого з нас не секрет, що найпопулярніший пошуковик планети знає про своїх користувачів практично все. У призначеній для користувача угоді компанія Google чесно прописує, що збирає особисті дані зі своїх сервісів і користується ними.

Саме тому алгоритми підбирають нам рекламу, яка може зацікавити. І різноманітні відео та інший контент, який може сподобається. І навіть якщо на iPhone чи iPad будуть включені всілякі обмежують налаштування, сервісам це не завадить дізнатися про твої інтереси хоча б із запитів в браузері або на YouTube.



ezh|864х452-1.png

Ця інформація зберігається на твоєму пристрої на серверах корпорації. Але ти можеш в будь-який момент її видалити. Все це робиться прямо в налаштуваннях облікового запису, але функція дуже добре захована в інтерфейсі, тому знайти її не так просто.


Історія пошуку в браузері

Пошуковик Google зберігає будь-яку інформацію з пошукових запитів в браузері, з анкет і форм і навіть з пошти Gmail. Вона захована в розділі «Мої дії» в особистому кабінеті.

Щоб в нього перейти, необхідно зайти в особистий кабінет Google через будь-який браузер, а потім ввести в рядку пошуку у верхній частині сторінки «Мої дії». Це найкоротший шлях до цього пункту.



ezh|864х452-2.png

У цьому розділі можна переглянути, скопіювати і видалити всі особисті дані з сервісів компанії. А також стерти історію пошуків за якийсь конкретний день, місяць, певний проміжок часу і навіть за весь час. Для цього перейди до відповідного пункту «Видалити дії за певний період» в головному меню, яке розташоване зліва.


Персоналізація реклами Google

Варто тобі один раз подивитись в інтернет-магазині новий гаджет, і він буде спливати у всілякій рекламі в браузері ще півроку. Ну хіба не знайомо? Саме так працює персоналізована реклама.

Пошуковик грішить тим, що не тільки зберігає твої інтереси, але і продає їх рекламодавцям і партнерам. Контекстна реклама стала величезним проривом для рекламників, але так набридла нам, звичайним користувачам. Іноді здається, ніби магазини нас переслідують.



ezh|864х452-3.png

Але і це можна виправити. Зайди на сторінку свого облікового запису Google, перейди в розділ «Конфіденційність» – «Налаштування рекламних оголошень» – «Налаштування реклами ». І відключи функцію «Персоналізація реклами».

Повністю від реклами тебе це не позбавить. Але після деактивації цієї опції пошукач не зможе використовувати твої данi при підборі. А від цього навіть на душі якось легше.


Дані про місцезнаходження

Ймовірно, найважливішою інформацією для будь-якої компанії є дані про твоє місцезнаходження. Це можна дуже вдало використовувати рекламодавцям і сьогодні навіть великі компанії цим грішать.



ezh|864х452-4.png

Щоб уникнути стеження можна відключити функцію відслідковування за геолокацією, а потім видалити всю вже наявну інформацію. Зробити це можна в пункті «Мої дії» – «Головне меню» – «Інші дії в Google» – «Історія місцезнаходжень».

Таке глибоке очищення допоможе убезпечити себе від небажаного контролю. Після цих нескладних налаштувань пошуковик знатиме про тебе набагато менше, при цьому на роботу сервісів Google це ніяк не вплине. Але варто розуміти, що для когось підказки, контекстна реклама і пропозиції на основі інтересів можуть бути корисними.

Як думаєш, чи варто видаляти всі свої дані?

Читати наш блог у Telegram
Коментарі
Додати коментар
Схожі статті