Технічна підтримка Apple: як отримати допомогу та вирішення проблем

Зміст

Apple, втім як і будь-який технологічний гігант, прагне до всебічної підтримки своїх користувачів. Як на рівні пояснення тонкощів роботи тих чи інших застосунків, так і допомоги у розв'язанні проблем із програмним і апаратним забезпеченням «яблучних» гаджетів. Адже від якості післяпродажного сервісу безпосередньо залежить ставлення клієнта до виробника. А отже, і довіра, і в кінцевому рахунку сама репутація компанії.

Незважаючи на те, що еплівська техніка якісно зібрана і гранично надійна, вона теж періодично глючить, ламається і загалом приносить різні незручності власнику. І якщо ти ще не стикався з проблемами у своєму iPhone, Mac, айпад або будь-якому іншому девайсі, знання про те, як звернутися в Support Apple, перебуваючи в Україні, буде зовсім не зайвим.

Про способи взаємодії з офіційною підтримкою купертинівців у наших широтах розповім у сьогоднішньому матеріалі. Поїхали!


Звернення до техпідтримки Apple телефоном або чатом

Ще 2021 року консультанти зі служби технічної підтримки Apple заговорили українською мовою. Це сталося після того, як компанія відкрила своє представництво в Києві. Відтоді зв'язатися з фахівцем стало можливим за двома номерами телефону: безкоштовним 0 800 509 382 та міським київським номером 044 225 0447.

-12%
MU173
41 999 ₴
36 999 ₴
923 $
Спеціальна ціна-24%

Ось лише кілька прикладів проблем, з якими допоможуть впоратися в саппорт Apple за телефоном:

  • встановлення, запуск або повторне встановлення програмного забезпечення;
  • базове налаштування гаджета;
  • вирішення питань з оновленням операційної системи;
  • проблеми з продуктивністю гаджета;
  • відключення непотрібних підписок;
  • скарги щодо гарантії та повернення пристроїв;
  • розблокування пристрою;
  • оновлення даних, пов'язаних з обліковим записом.

Але варто врахувати, що техпідтримка в телефонному режимі працює тільки по буднях і в робочий час. І так, номери телефонів актуальні на жовтень 2023 року. Уточнити ж поточні в будь-який момент можна або на сайті підтримки Apple, або в застосунку Apple Support на iPhone або iPad, завантаживши його з аппстор.

Що ж стосується спілкування через чат, там ситуація не настільки райдужна. Сама опція «Чат» на сайті підтримки у нас не працює. Лише під час зміни регіону, наприклад, на США, поруч зі значком телефонної трубки з'явиться іконка чату. А ось у застосунку з апп стор з чатом усе гаразд. Але якщо у тебе немає айфона або айпада, а тільки, наприклад, макбук, доведеться дзвонити. Час очікування відповіді від фахівця епл саппорт може зайняти до двох хвилин.

Ходять чутки, що купертинівці віднедавна проводять серйозні кадрові зміни і прибирають деякі засоби зворотного зв'язку. Головним чином, через безліч непотрібних і часто повторюваних питань і скарг. Ба більше, згідно з інсайдерами MacRumors, фідбек від «яблучних» консультантів може бути припинено не тільки в чаті, а й у соціальних мережах: X (колишній Twitter) з 1,5 мільйона передплатників та YouTube – з 1,55-мільйонною аудиторією.



ti 864x452.png

А що щодо офіційного форуму Apple Support Community? Та ж доля торкнеться і його. Тобто, користувачі все ще зможуть обмінюватися досвідом використання тих же iPhone, Mac та інших продуктів. Але вже без кваліфікованої участі спеціально навчених консультантів.


Як написати в техпідтримку Apple по E-mail

Безпека і конфіденційність користувачів для купертинівців завжди стоять на одному з перших місць. Якщо ти запідозрив стороннє втручання в роботу свого «яблучного» гаджета або незвичну поведінку програмного забезпечення, можна зайти на сайт Apple Security Research і повідомити про проблему.

Але також можна скористатися і послугами електронної пошти. Для цього напиши на product-security@apple.com і детально опиши проблему. У листі вкажи конкретний пристрій і версію ПЗ. Уточни, які саме дії з пристроєм викликають нарікання та підозри. В електронному листі поштою обов'язково вкажи країну, звідки ти пишеш, і май на увазі, що послання має бути складено англійською мовою.

І так, інформація має бути максимально вичерпною, інакше техпідтримка епл просто не візьме твоє звернення в роботу. І зворотного зв'язку не вийде.


Підтримка Apple доступна в Україні: як звернутися?

Звісно, найпростіший і найдієвіший спосіб звернення до консультантів із саппорту епл – це завантажити застосунок Apple Support. Адже в ньому доступна опція чату, а ще програмою можна скористатися з будь-якого айфона або айпада, а не тільки свого власного.

Спеціальна ціна-14%
MTUX3
47 999 ₴
41 299 ₴
1 030 $
Спеціальна ціна-22%

Отже, для початку розмови в чаті:

  1. Скачай програму Apple Support в аппстор.
  2. Власне, відкрий застосунок на iPhone або iPad.
  3. Знайди розділ «Технічна підтримка».
  4. Перегорни список послуг до «Отримати підтримку».
  5. Вибери, з чим пов'язана твоя скарга.
  6. Натисни на варіант розмови «Чат».
  7. Внеси необхідні дані, щоб зв'язатися з фахівцем.

Готово! Але одного способу скачування застосунка з апп стор замало, адже у тебе банально може не бути доступу до «яблучного» смартфона чи планшета. Або для його використання потрібне розблокування, а ти забув пароль. Тоді можна спробувати отримати весь обсяг інформації в режимі онлайн за допомогою дзвінка на безкоштовну гарячу лінію або на міський столичний номер.

До речі, якщо тобі потрібна допомога за кордоном, телефон служби потрібно буде з'ясувати за місцем. І будь готовий до того, що представник техпідтримки Apple розмовлятиме з тобою мовою тієї держави, в якій ти наразі перебуваєш. А якщо ти вирішиш зв'язатися, зателефонувавши на гарячу лінію в Україну, дзвінок вже не буде безкоштовним.

Ще можна зробити похід на офіційний сайт техпідтримки купертинівців і заявити про свою проблему там. Для цього потрібно буде зайти у свій особистий кабінет, авторизувавшись за допомогою двофакторної аутентифікації. Тобі буде запропоновано список функцій пристрою. Достатньо вибрати одну з них і проблему, з нею пов'язану. Або ж описати її самостійно. Щоправда, функція чату працювати не буде, поки не зміниш регіон.

Спеціальна ціна-24%

Ну і, нарешті, найостанніший метод взаємодії з Apple Support – написати лист зі скаргою з питань безпеки, конфіденційності та тих же спроб несанкціонованого втручання шахраїв і фішингу.

Таким чином, у твоєму арсеналі користувача цілих чотири способи, як зв'язатися зі службою техпідтримки купертинівців. Причому, як у режимі онлайн, так і написавши заявку. Вибери той, якому надаєш перевагу. Благо, що можливість вибору є.


Висновок

Не варто соромитися та ігнорувати саппорт епл. І тим більше, сумніватися в компетентності фахівців. Якщо проблема не складна, її вирішення займе всього кілька хвилин. Наприклад, після оновлення гаджета або необхідних налаштувань програмного забезпечення чи функцій. А якщо в режимі онлайн під час телефонної розмови так чи інакше не вдасться дійти до позитивного результату, естафету прийме вже більш компетентний співробітник. У будь-якому разі, рішення твого питання буде знайдено.


Author photo
Автор статті Олексій Зехов
Читати наш блог у Telegram
Популярні гаджети Apple:
Показати всі
Коментарі
Додати коментар